Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Тернівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04353304) був реорганізований і увійшов до складу Петро-Михайлівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

положення про плату за землю

                                                                                            Додаток 1 

                                                                                     до  рішення  сільської  ради                

                                                                                     від 31.05.2018 р. № 1

 

Положення

         

                про плату за землю (земельний податок) на території             

                                   Тернівської  сільської ради 

 

                                   1. Загальні положення

 

1.1.Податок на майно (в частині плати за землю) встановлюється на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у відповідності до норм Податкового кодексу України, надалі –ПКУ.

1.2. У цьому Положенні поняття вживаються у значеннях, наведених в пункті

14.1 статті 14 та розділах ХІІ, ХIV ПКУ.          

1.3. Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

1.4.Дане Положення є обов´язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території Тернівської   сільської ради.

 

2. Механізм справляння та порядок сплати

 

2.1. Платники земельного податку                                            

2.1.1.Платники податку визначаються відповідно до ст. 269 ПКУ.

2.1.2.Особливості справляння податку  суб´єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою1 розділу ХIV ПКУ.

 

2.2.Об’єкти оподаткування земельним податком           

2.2.1.Об'єкти оподаткування визначаються відповідно до ст. 270 ПКУ.

 

2.3. База оподаткування земельним податком                                  

2.3.1.База оподаткування визначається відповідно до ст. 271 ПКУ.

 

 2.4. Оподаткування земельних ділянок, наданних на землях лісогоспо-дарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком   визначається відповідно до ст.273 ПКУ.    

 

2.5 Ставки земельного податку

2.5.1.Ставки земельного податку за земельні ділянки  відповідно до ст.ст.273, 274, 277, пункту 284.1 ст.284 ПКУ в залежності від цільового призначення, використання та місцезнаходження ділянок визначені у Дотатку 1.1.  до цього Положення.

2.5.2 Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, що використовуються, але право власності на них або право оренди чи користування  у встановленому законодавством порядку не оформлено (не переоформлено) і суб´єкти господарювання (крім земель сільськогосподарського призначення та державної і комунальної форми власності) не проводили сплату податку до 01.01.2018 року, в розмірі – 3 відсотки від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, нормативна грошова оцінка яких проведена (незалежно від місцезнаходження), а за межами населених пунктів нормативну грошову оцінку яких не проведено, у розмірі – 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Запорізькій області.

 

 2.6. Пільги щодо сплати земельного податку                 

 2.6.1.Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб встановлюються відповідно до ст. 281 ПКУ.

 2.6.1.1.Звільнення від сплати податку за земельні ділянки передбачене для відповідної категорії фізичних осіб  пунктом 281.1 ст.281 ПКУ, поширюється на   земельні ділянки за кожним видом використанням у межах граничних норм відповідно підпунктів 281.2.1-281.2.5 пункту 281.2 ст.281 ПКУ.

   Дана пільга застосовується за умови використання земельної ділянки виключно за цільовим призначенням. Пільга не застосовуються за умови якщо земельна ділянка передається в користування будь-яким суб´єктам господарювання для здійснення діяльності на ній, що передбачає отримання доходу

2.6.1.2. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв)  та  землекористувачі за умови передачі  земельних ділянок та земельних часток (паїв)   в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

2.6.1.3. Якщо фізична особа, визначена у пункті 281.1. ст. 281 ПКУ, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходжння земельної ділянки про самостійне обрання / зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

 2.6.2.Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб встановлюються відповідно до ст. 282 ПКУ.

 

2.6.3. Перелік пільг для фізичних і юридичних осіб відповідно до ст.ст.281, 282, підпункту 284.1 ст.284 ПКУ  визначений у Дотатку 1.2.  до цього Положення.      

 

2.7. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком визначаються відповідно до ст. 283 ПКУ.

 

2.8. Особливості оподаткування платою за землю                   

 2.8.1.Особливості оподаткування платою за землю регулюються відповідно до ст. 284  та  підрозділу 6 розділу XX   ПКУ.

 2.8.2. Тернівська сільська рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території та до 25 грудня року що передує звітному, подає відповідному контролюючрму органу за місце знаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного подаку юридичним та /або фізичним особам за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

2.9. Податковий період для плати за землю

2.9.1.Базовий податковий (звітний) період для плати за землю встановлено відповідно до ст. 285 ПКУ.

 

2.10. Порядок обчислення плати за землю                                         

2.10.1.Порядок обчислення плати за землю встановлюється відповідно до    ст. 286 ПКУ.

 

2.11.Строк сплати плати за землю                          

2.11.1.Строк сплати плати за землю встановлюється відповідно до ст. 287 ПКУ.             

2.12.Орендна плата

2.12.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

 Органи виконавчої влади та Тернівська  сільська рада, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

2.12.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

2.12.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

2.12.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

2.12.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу  встановлюється   вимогами  пункту  288.5, ст.288 ПКУ 

2.12.6. Встановити розміри орендної плати за використання земельних ділянок несільськогосподарського  та сільськогосподарського призначення   (незалежно від місцезнаходження) в населених пунктах Тернівської сільської ради, які перебувають  у  комунальній власності,   у відсотках  від нормативної грошової оцінки  землі:

- під об´єктими  комерційного призначення  (об´єкти торгівлі, контори, офіси, їдальні, тощо) – 10;

- під господарськими дворами – 3;

- під пасовищами – 5;

- рілля – 5;

- інші  - 3

2.12.7. Рекомендувати розпорядникам земельних ділянок розташованих  за межами населених пунктів   Тернівської сільської ради встановити  розміри орендної плати за використання земельних ділянок несільськогосподарського  та сільськогосподарського призначення   (незалежно від місцезнаходження) у відсотках  від нормативної грошової оцінки одиниці площі  ріллі  по Запорізькій області:

         - під господарськими дворами – 5;

         - під пасовищами  покращеними( під багаторічні трави) – 5;

         - під пасовищами   – 4;

         - рілля – 5;

         - рілля малопродуктивна -3;

         -багаторічні насадження- 3;

         - інші -3.

 

 2.12.8. Розмір орендної плати може перевищувати розмір орендної плати

визначений у пунктах 2.11.6, 2.11.7 цього Положення  у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

2.12.9. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

2.12.10. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 ПКУ.

 

                    3. Індексація нормативної грошової оцінки земель

3.1. Індексація нормативної грошової оцінки земель визначається відповідно до ст. 289  ПКУ.

 

4. Відповідальність платників податку та контроль за його справлянням

4.1. Платники податку на майно (в частині плати за землю) несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання декларації до контролюючого органу, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати плати за землю до сільського бюджету           відповідно до Положень  ПКУ.                                  

4.2. Контроль за своєчасністю подання податкової звітності з податку на майно (в частині плати за землю), правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до сільського бюджету покладений  на Вільнянську об’єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Запорізькій області.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                      В.В.Воляник                                                                         

 

 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *