Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Тернівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04353304) був реорганізований і увійшов до складу Петро-Михайлівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Порядок продажу об'єктів комунальної власності

Положення про порядок продажу об’єктів комунальної власності Тернівської сільської ради шляхом викупу, на аукціоні.

І. Загальні положення

1.1. Положення про порядок продажу об’єктів комунальної власності Тернівської сільської ради  шляхом викупу, на аукціоні, (далі – Положення) визначає механізм підготовки, організації і проведення шляхом  викупу, продажу на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни та без оголошення ціни.

1.2. Продаж об’єктів комунальної власності Тернівської сільської ради, що підлягають приватизації, разом із земельними ділянками, на яких вони розташовані, здійснюється відповідно до цього Положення.

1.3. Тернівська сільська рада затверджує переліки об’єктів, які перебувають у комунальній власності та підлягають:

продажу на аукціоні (у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни);

викупу.

1.4. У 15-денний строк з дня затвердження переліку об'єктів, що підлягають шляхом викупу, на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни та без оголошення ціни.

1.5. За рішенням Тернівської сільської ради ради проводиться інвентаризація майна у встановленому законодавством порядку та здійснюється оцінка такого об’єкта комунальної власності відповідно до Методики оцінки майна, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 року № 1891 (далі - Методика). Оцінка такого об’єкта комунальної власності здійснюється суб’єктом оціночної діяльності, який діє на підставі договору, укладеного з Тернівською сільською  радою.

1.6. Інформація про об’єкт, що підлягає продажу на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни, публікується не пізніше  як  за 20 календарних  днів до дати проведення відповідного аукціону в друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті ради.

1.7. Заяви про включення до переліку об'єктів, що підлягають продажу та заяви про продаж подаються до Тернівської  сільської ради  у письмовому вигляді.

1.8. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

конкурсна комісія - створений Тернівською сільською  радою тимчасово діючий колегіальний орган з метою визначення умов конкурсу та переможця конкурсу;

 конкурсна пропозиція ціни - безумовна та невідклична пропозиція учасника конкурсу щодо ціни об’єкта комунальної власності, з якої розпочнуться торги;

 ліцитатор - ведучий аукціону (торгів на конкурсі); який може надавати послуги на підставі договору з Тернівською  сільською  радою.

 

                                                         2

учасники аукціону,  (потенційні покупці) - фізичні та юридичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».

1.9. Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні - три дні до початку аукціону,  для участі у конкурсі - сім днів до початку проведення конкурсу.

        ІІ. Загальні засади проведення аукціонів з продажу об’єктів комунальної власності, у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни

 2.1. Початкова ціна продажу об’єкта на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, установлюється з урахуванням результатів його оцінки та затверджується рішенням сесії Тернівської сільської ради.  Після  затвердження початкової ціни продажу об’єктів в друкованому виданні, на офіційному веб-сайті ради публікується інформація про об'єкти, що підлягають продажу на аукціоні. Така інформація повинна містити відомості, визначені ст. 21 Закону України «Про приватизацію Державного і  комунального майна»

2.2. Організовує аукціон, у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни, виконавчий комітет Тернівської сільської  ради.

2.3. Для участі в аукціоні особи, що зареєстровані як учасники аукціону, одержують квитки учасників аукціону, які містять такі відомості:

номер, під яким покупець бере участь у торгах;

найменування об'єкта (об'єктів), у торгах щодо якого бере участь покупець;

умови проведення аукціону.

На публічних торгах можуть бути присутні й інші особи, якщо вони внесуть вхідну плату. Розмір вхідної плати визначається виконавчим комітетом Космацької сільської ради.

2.4. Аукціон проводиться, у порядку, встановленому цим Положенням та законодавством України, безпосередньо ведучим (ліцитатором) на підставі договору, укладеного з Тернівською  сільською  радою. До початку торгів ліцитатор описує об'єкт приватизації та умови його продажу.

Щодо кожного об’єкта, що виставляється на аукціон, ліцитатор оголошує номер, указаний в інформаційній картці, початкову ціну продажу (крім аукціону без оголошення ціни продажу) та крок аукціону.

2.5. Під час торгів учасники аукціону повідомляють про готовність придбати об’єкт, що виставляється для продажу на аукціоні, за оголошеною ліцитатором ціною, піднімаючи картку учасника з номером або одночасно піднімаючи картку з номером і пропонуючи свою ціну.

2.6. Торги закінчуються, якщо після триразового повторення чергової ціни тільки один з учасників аукціону, тримаючи картку з номером, дає згоду на придбання об’єкта.

 

                                                            3

2.7. Після закінчення торгів ліцитатор оголошує про продаж об’єкта, називає ціну продажу і аукціонний номер переможця аукціону.

2.8. Під час проведення відповідного аукціону ведеться протокол, до якого заносяться початкова ціна продажу об'єкта (крім аукціону без оголошення ціни), пропозиції учасників аукціону, відомості про учасників аукціону, результат торгів (ціна продажу, відомості про фізичну або юридичну особу, яка одержала право на придбання об’єкта).

Протокол підписується ліцитатором та переможцем аукціону (його представником), який одержав право на придбання об’єкта.

Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, якщо це підтверджується відповідним актом, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні. За умови достатньої кількості учасників торги відновлюються.

2.9. Підписаний протокол у триденний строк надається Тернівській сільській  раді для затвердження.

 

                                              ІІІ. Аукціо

 

3.1. Продаж об’єктів на аукціоні здійснюється за наявності не менше ніж двох учасників аукціону.

3.2. Початком торгів вважається момент оголошення початкової ціни об’єкта.

Кожна наступна ціна, запропонована учасниками аукціону, повинна перевищувати попередню не менше ніж на 10 відсотків початкової ціни об'єкта. Якщо протягом трьох хвилин після оголошення чергової ціни не буде запропоновано вищу ціну, ліцитатор одночасно з ударом молотка робить оголошення про придбання об’єкта тим учасником, який запропонував найвищу ціну.

3.3. У разі коли на участь в аукціоні з продажу об’єкта надійшла заява від одного покупця, зазначений об’єкт може бути проданий за рішенням сесії Тернівської сільської  ради безпосередньо такому покупцеві із забезпеченням ним умов приватизації об’єкта за запропонованою ним ціною, але не нижче початкової ціни продажу.

                                  IV. Аукціон за методом зниження ціни

4.1. Продаж об’єктів на аукціоні за методом зниження ціни здійснюється за рішенням Тернівської сільської  ради у разі, якщо об’єкти не продані на аукціоні, конкурсі. Виконавчий комітет подає переліки таких об’єктів на затвердження до Тернівської сільської ради.

4.2. Аукціон за методом зниження ціни проводиться за наявності не менше ніж двох учасників.

4.3. Початкова ціна об’єкта визначається за результатом оцінки майна, проведеної відповідно до Методики.

 

                                                              4

4.4. Ціна продажу об’єкта може знижуватися до рівня фактичного попиту без обмеження мінімальної ціни продажу.

4.5. Початком торгів вважається момент оголошення початкової ціни об’єкта.

Кожна наступна ціна, запропонована учасниками аукціону, може бути підвищена або знижена за попередню на розмір мінімальної надбавки або знижки.

Мінімальна надбавка становить не менше ніж 10 відсотків початкової ціни об’єкта. Знижка становить не більше ніж 10 відсотків початкової ціни об’єкта.

Під час проведення аукціону за методом зниження ціни учасник аукціону, який першим підняв картку з номером, вважається переможцем аукціону.

Торги проводяться в напрямку підвищення ціни, якщо одночасно два і більше учасників підняли свої картки з номерами або учасник, що другим підняв картку з номером, зробив це до оголошення ліцитатора про продаж об’єкта.

                                        V. Аукціон без оголошення ціни

5.1. Аукціон без оголошення ціни може застосовуватись у разі, коли об’єкт пропонувався на продаж на аукціоні за методом зниження ціни і через відсутність заяв не був проданий.

5.2. Аукціон без оголошення ціни проводиться за наявності не менше ніж двох учасників.

5.3. Початкова ціна об’єкта не встановлюється. Відомості про початкову ціну та про гарантійний внесок не включаються до інформаційного повідомлення.

5.4. Аукціон без оголошення ціни проводиться до остаточного продажу об’єкта.

5.5. Учасники аукціону пропонують ціну об’єкта, з якої розпочнеться торг. Початком торгів вважається момент оголошення найбільшої ціни, запропонованої учасниками аукціону.

Кожна наступна ціна, запропонована учасниками аукціону, повинна перевищувати попередню не менше ніж на 10 відсотків ціни, з якої розпочався торг. Якщо протягом трьох хвилин після оголошення чергової ціни не буде запропоновано вищу ціну, ліцитатор одночасно з ударом молотка робить оголошення про придбання об’єкта тією особою, яка запропонувала найвищу ціну.

5.6. Якщо протягом трьох хвилин після оголошення найбільшої ціни, запропонованої учасниками аукціону як стартової, не буде запропоновано вищу ціну, ліцитатор може одночасно з ударом молотка оголосити про придбання об’єкта тією особою, що запропонувала цю ціну.

                   VI. Конкурсна комісія з продажу об’єктів комунальної власності

6.1. Конкурсна комісія з продажу об’єктів комунальної власності (далі - комісія)  створюється у кількості від 3 до 5 осіб із числа депутатів Тернівської

 

                                                        5

 сільської ради, членів виконкому Тернівської сільської  ради,  у разі необхідності - спеціалістів, експертів у відповідних галузях.

6.2. Основні принципи діяльності комісії:

дотримання вимог законодавства;

колегіальність та обґрунтованість прийнятих рішень;

рівність усіх учасників конкурсу;

професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу).

6.3. Склад комісії затверджується рішенням сесії Тернівської  сільської  ради у місячний строк з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта шляхом продажу за конкурсом. Зміни у складі комісії затверджуються рішенням сесії Тернівської  сільської  ради.   Голова комісії призначається рішенням сесії Тернівської  сільської  ради і є представником Тернівської сільської ради.

6.4. Конкурсна комісія у межах своїх повноважень:

розробляє умови конкурсу та визначає строк (термін) його проведення;

затверджує інформаційне повідомлення про проведення конкурсу;

розкриває конверти та розглядає пропозиції учасників конкурсу щодо їх зобов’язань з виконання умов конкурсу;

складає список учасників конкурсу;

визначає переможця конкурсу.

6.5. Комісія має право:

під час розробки умов конкурсу вносити пропозиції виконавчому комітету Тернівської  сільської ради , щодо запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій стосовно подання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу;

вносити пропозиції виконавчому комітету  Тернівської  сільської ради щодо подання запитів спеціалістам, експертам;

за наявності відповідного рішення Тернівської  сільської ради, якщо конкурс не відбувся, розробляти зміни умов конкурсу при повторному продажу об’єкта;

запрошувати покупця або уповноважену ним особу на засідання комісії для надання роз’яснень з питань, які виникли у комісії під час розгляду отриманих від нього документів, пропозицій;

заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших спеціалістів, залучених до роботи комісії.

6.6. Члени комісії не можуть перебувати у майнових та немайнових відносинах з учасниками конкурсу, не мають права самостійно вести переговори щодо умов конкурсу з його учасниками.

Члени комісії не мають права розголошувати інформацію про склад комісії, учасників конкурсу, їх кількість та зміст пропозицій, крім випадків, передбачених чинним законодавством.

                                                             6

6.7. Члени комісії зобов'язані брати участь у діяльності комісії, виконувати доручення голови комісії.

При ухиленні членом комісії від виконання своїх обов'язків виконавчий комітет Тернівськоїї  сільської ради звертається до відповідного органу, підприємства, установи,  організації, які надавали кандидатуру члена комісії, з метою заміни такого члена комісії.

6.8. На першому засіданні комісії зі складу її членів призначається відповідальний секретар, який організовує підготовку матеріалів для розгляду комісією, забезпечує виконання доручень голови, інформує всіх членів комісії про дату, час і місце проведення її засідань, ведення, оформлення та подання на затвердження виконавчому комітету Тернівської  сільської ради протоколів засідань комісії. Повідомлення можуть надсилатися поштою, факсом, електронною поштою.

Голова комісії ознайомлює членів комісії з функціями, правами і порядком роботи комісії та обов'язками її членів відповідно до цього Положення.

6.9. Члени комісії мають право ухвального голосу при розгляді пропозицій учасників конкурсу та під час розробки умов конкурсу.

Засідання комісії є правомочними, якщо на них присутня більшість осіб, що входять до складу комісії. Засідання комісії щодо розробки умов продажу та визначення переможця конкурсу є закритими. Усі рішення комісії приймаються простою більшістю голосів шляхом відкритого голосування (тільки «за» або «проти»). У разі однакової кількості голосів, голос голови комісії є вирішальним.

6.10. Після закінчення засідання конкурсною комісією складається протокол, у якому відповідно до порядку денного зазначаються такі відомості:

умови конкурсу;

пропозиції учасників конкурсу;

відомості про учасників конкурсу;

ціна продажу об’єкта;

переможець конкурсу.

6.11. Протоколи засідань комісії підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії і подаються на затвердження виконавчому комітету Тернівської  сільської ради ради у триденний строк з дня проведення конкурсу.

6.12. Діяльність комісії припиняється рішенням виконавчого комітету Тернівської  сільської ради.

                                  VII. Викуп об’єктів комунальної власності

7.1. Викуп об’єктів комунальної власності застосовується відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ  цього Положення щодо об’єктів комунальної власності, які не продані на аукціоні, за конкурсом, а також якщо право покупця на викуп об’єкта передбачено чинним законодавством України.

7.2. Ціна продажу об’єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, установлюється на підставі результатів його оцінки.

                                                        7                  

          VIIІ. Повторний продаж об’єктів комунальної власності на аукціоні, конкурсі

8.1. У разі коли аукціон не відбувся, об’єкт може бути запропонований до повторного продажу на аукціоні.

8.2. Повторний аукціон, конкурс проводяться відповідно до вимог цього Положення.

ІХ. Укладення договору купівлі-продажу, підписання акта передачі

9.1. За результатом проведених аукціонів (у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), конкурсів, викупу між виконавчим комітетом Тернівської сільської ради та покупцем у 5-денний строк  укладається договір купівлі-продажу, який підлягає нотаріальному посвідченню та у випадках, передбачених законом, державній реєстрації.

9.2. Договір купівлі-продажу об’єкта разом із земельною ділянкою укладається з урахуванням вимог Земельного кодексу України.

9.3. Договір купівлі-продажу є підставою для сплати покупцем коштів за придбаний об’єкт у 10-денний строк з моменту укладення.

9.4. Інформація про ціну продажу та переможця аукціону або конкурсу публікується в друкованому виданні, на офіційному веб-сайті ради.

9.5. У триденний строк після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта уповноважений представник виконавчого комітету Тернівської  сільської ради і новий власник підписують акт передачі комунального майна.

9.6. Приватизація об’єкта вважається завершеною з дня підписання акта передачі приватизованого об’єкта та у п’ятиденний строк оформляється рішенням виконавчого комітету Тернівської  сільської ради.

 

 

Секретар сільської ради                                                       В.В.Воляник

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *