Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Тернівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04353304) був реорганізований і увійшов до складу Петро-Михайлівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Громадські слухання по Ген.плану с.Тернівка

До відома мешканців с. Тернівка!

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  відповідно до ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ( 3038-17 ), Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Тернівська  сільська рада оголошує,

 «30» липня 2020 року будуть проведені громадські слухання щодо розгляду містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану с. Тернівка Вільнянського району Запорізької області» та «Плану зонування с. Тернівка  Вільнянського району Запорізької області» та розділу «Охорона навколишнього середовища» Генерального плану с. Тернівка Вільнянського району Запорізької області в обсязі звіту про стратегічну екологічну оцінку.

З «30» липня 2020 року оголошується початок проведення процедури подання пропозицій до проекту містобудівної документації.

Строк завершення подання пропозицій до «30» серпня 2020 року.

 

Подання, розгляд та врахування пропозицій громадськості

                Відповідно до ч. 6 ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (3038-17) пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил.

                Підставою для подання пропозицій до проектів містобудівної документації відповідному органу місцевого самоврядування є повідомлення про початок процедури їх розгляду.

 

Відомості про організацію замовника та розробника

                Генеральний план с. Тернівка Вільнянського району Запорізької області виконаний згідно з Договором № 40Г/2020, укладеним між Тернівською сільською радою та ТОВ «Інститут Ефективних Технологій - Сателіт».

                Підставами для розробки даної містобудівної документації є рішення Тернівської сільської ради про «Внесення змін до Генерального плану с. Тернівка Вільнянського району Запорізької області» та «Плану зонування с. Тернівка  Вільнянського району Запорізької області» № 4 від 13.02.2020, а також завдання на розробку містобудівної документації.

                За більш детальним розглядом Генерального плану с. Тернівка звертатися до секретаря Тернівської сільської ради за адресою: вул. Центральна, б. 4, село Тернівка, Вільнянський район, Запорізька область 70010.

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН

с. Тернівка Вільнянського району

Запорізької області. Оновлення з розширенням меж населеного пункту

 

Мета розроблення даної містобудівної документації:

Забезпечення громади містобудівною документацією у відповідності до чинного законодавства України;

Обґрунтування довгострокової стратегії планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;

Обґрунтування доцільності зміни меж населеного пункту;

Визначення умов та обмежень використання території населеного пункту для містобудівних потреб;

Створення для громади передумов щодо регулювання містобудівної діяльності, раціонального і ефективного землекористування, реалізації системи моніторингу інформаційних ресурсів, розвитку території населеного пункту і використання сучасних геоінформаційних технологій ведення містобудівного кадастру.

Генеральний план розроблений з врахуванням:

-              зміни показників розрахункової чисельності населення;

-              сучасної економічної ситуації населеного пункту та району;

-              діючого законодавства;

-              схеми планування території Вільнянського району;

-              схеми планування території Запорізької області.

 

Дана містобудівна документація є частиною системи моніторингу інформаційних ресурсів розвитку території та вкрай необхідна громаді для регулювання містобудівної діяльності і раціонального і ефективного землекористування з урахуванням створення сучасних технологій ведення містобудівного кадастру.

 

 

 

 

 

 

 

 

СКЛАД МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Найменування

Носій

Масштаб

Примітки

I. Графічні матеріали

1. Схема розташування населеного пункту в системі розселення у довільному масштабі.

Папір

довільний

Аркуш 1

2. План існуючого використання території. М 1:5000

Папір

1:5000

Аркуш 2

3. Схема існуючих планувальних обмежень. М 1:5000

Папір

1:5000

Аркуш 3

4. Модель перспективного розвитку населеного пункту у довільному масштабі.

Папір

довільний

Аркуш 4

5. Генеральний план (основне креслення). М 1:5000

Папір

1:5000

Аркуш 5

6. Схема проектних планувальних обмежень. М 1:5000.

Папір

1:5000

Аркуш 6

7. Схема вулично-дорожньої мережі сільського та зовнішнього транспорту. М 1:5000

Папір

1:5000

Аркуш 7

8. Схема інженерного обладнання території. М 1:5000

Папір

1:5000

Аркуш 8

9. Схема інженерної підготовки та захисту території. М 1:5000

Папір

 1:5000

Аркуш 9

II. Текстові матеріали

1. Пояснювальна записка

Папір

 

Книга

ЗМІСТ

ЗМІСТ.. 2

СКЛАД МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 5

I. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.. 6

1. Вступ. 6

1.1. Відомості про організацію замовника та розробника. 6

1.2. Юридичні, законодавчі та нормативні підстави розроблення генерального плану. Проектні матеріали, які враховувались при розробці генерального плану. 7

1.3. Джерела вихідних даних. 9

1.4. Картографічна основа. 9

склад авторського колективу: 11

2. Аналітична частина. 12

2.1. Стисла характеристика географічного положення населеного пункту, його адміністративний статус, відомості про площу території та чисельність населення, місце в системі розселення. 12

2.2. Оцінка реалізації попереднього генерального плану (за наявності), характеристика стану території населеного пункту та існуючих проблем її використання. 12

РЕЗУЛЬТАТ МІСТОБУДІВНОГО МОНІТОРИНГУ.. 14

2.3. Аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, що визначають конкурентні переваги та обмеження розвитку населеного пункту. 18

2.4. Характеристика структури та обсяги існуючого житлового фонду, об’єктів обслуговування, перелік об’єктів господарського комплексу, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів. 21

2.5. Аналіз відомостей про стан навколишнього природного середовища. 26

3. Обґрунтування та пропозиції. 28

3.1. Стратегія розвитку населеного пункту. Параметри економічного та соціального розвитку. 28

3.2. Опис перспективної функціонально-планувальної структури населеного пункту. 29

3.3. Присільська зона. 31

3.4. Основні пріоритети та цільові показники соціального і демографічного розвитку території населеного пункту з метою формування повноцінного життєвого середовища. Структура економічної діяльності та зайнятості населення. 31

3.5. Пропозиції щодо зміни межі населеного пункту. Території перспективного розвитку та умови їх освоєння. Характеристика територій, необхідних для подальшого розвитку населеного пункту, а також територій спільних інтересів суміжних територіальних громад. 34

3.6. Характеристика проблемних територій та визначення заходів щодо їх освоєння. 34

3.7. Пропозиції щодо формування системи громадських центрів. 38

3.8. Пропозиції щодо встановлення режиму використання територій, призначених для майбутніх містобудівних потреб. 38

3.9. Розрахункові показники та заходи щодо розвитку житлового будівництва. 39

3.10. Розрахункові показники та заходи щодо розвитку соціальної інфраструктури державної та комунальної форм власності (об’єктів освіти, медичного забезпечення, культури та спорту, а також місць поховань, пожежних депо тощо), які забезпечують соціально-гарантований рівень життя згідно з державними будівельними нормами або встановленими цільовими показниками з урахуванням особливостей населеного пункту. 39

3.11. Розрахункові показники та заходи щодо розвитку озеленених територій загального користування, ландшафтно-рекреаційних територій населеного пункту. 41

3.12. Розрахункові показники та заходи щодо розвитку вулично-дорожньої мережі за її категоріями з виділенням ділянок нового будівництва та реконструкції, визначення загальної її щільності та її щільності щодо кожної окремої категорії магістральних вулиць, будівництво  транспортних розв’язок, організація системи міського та зовнішнього транспорту. 42

3.13. Розрахункові показники та заходи щодо розвитку інженерної інфраструктури за видами. 44

3.13.1. Водопостачання. 44

3.13.2. Водовідведення. 45

3.13.3. Теплопостачання. 46

3.13.4. Газопостачання. 46

3.13.5. Електропостачання. 47

3.13.6. Мережі зв’язку, радіомовлення, телебачення. 47

3.13.7. Мережі розташування об’єктів і місць утилізації побутових відходів, а також місць захоронення тварин. 48

3.13.8. Заходи з інженерної підготовки та захисту територій від небезпечних геологічних та гідрогеологічних процесів. Організація відведення поверхневих вод, дощова каналізація. 48

3.14. Пропозиції щодо охорони навколишнього природного середовища, подолання та запобігання проявів негативних природно-техногенних факторів з метою поліпшення життєвого середовища. 50

3.15. Пропозиції щодо збереження та охорони нерухомих пам’яток культурної спадщини, територій, що мають статус земель                             історико-культурного призначення. 51

3.16. Рекомендації щодо розроблення плану зонування території або черговості виконання плану зонування її окремих частин та детальних планів територій. 54

3.17. Перелік організаційних заходів із реалізації генерального плану, у тому числі з підготовки відповідних нормативно-правових актів, наукових, проектних, розвідувальних, пошукових та інших робіт. 55

3.18. Основні показники генерального плану населеного пункту. 56

3.19. Копії зменшених кольорових графічних матеріалів. 60

ДОДАТКИ.. 63

Додаток 1. 63

Додаток 2. 66

Додаток 3. 79

Додаток 4. 83

Додаток 5. 88

 

Перелік організаційних заходів із реалізації генерального плану, у тому числі з підготовки відповідних нормативно-правових актів, наукових, проектних, розвідувальних, пошукових та інших робіт.

Генеральним планом пропонується:

  • розвиток території громадського центру, реконструкція адміністративних будівель;
  •  реконструкція існуючих та формування нових комунально-складських об`єктів із сучасною логістикою, пов'язаної зі зберіганням сільськогосподарської та промислової продукції, товарів споживчого попиту, будівельних матеріалів та інше;
  • в південній частині створюються нові промислові майданчики із сучасними логістичними об’єктами з автостоянками для відстою вантажного транспорту;
  • удосконалення забудови на основі збереження існуючих капітальних і придатних для тривалої експлуатації будинків і споруд, поступової заміни старого житлового фонду;
  • створення умов для занять фізичною культурою та спортом за умови  збереження існуючої спортивної інфраструктури;
  • благоустрій центрального парку, виділення територій під проєктні парки;
  • благоустрій пляжних зон;
  • на березі заплави річки пропонується зробити набережну з пірсом;
  • упорядкування і благоустрій мережі вулиць і проїздів за максимально можливого збереження планувальної структури, що склалася;
  • поліпшення профілю вулиць шляхом благоустрою проїжджої частини і тротуарів, розміщення зон для паркування автомобілів;
  •  відокремлення пішохідних тротуарів від проїжджої частини зеленими насадженнями, на головних і житлових вулицях необхідно влаштувати тротуари, розмістити елементи освітлення, урни для сміття;
  • швидкість руху вулицями в межах села обмежити до 50 км/год;
  • формування території транспорту вздовж магістралі національного значення М18 (ХарківСімферопольАлуштаЯлта);
  • розміщення проектних складів у північно-західній частині населеного пункту;
  • з метою забезпечення санітарного стану населеного пункту пропонується на території населеного пункту розмістити контейнери для зберігання побутових відходів, організувати планово-подвірну систему збирання побутових відходів та побудувати полігон твердих побутових відходів;
  • вирішення питання щодо зменшення санітарно-захисної зони кладовища.

У проектних рішеннях також пропонується вдосконалення інженерної інфраструктури:

  • будівництво мереж водопостачання на всій території населеного пункту;
  • будівництво мереж відведення поверхневих стічних вод з метою відведення поверхневих вод з території села;
  • розміщення мереж самопливної та напірної фекальної каналізації на всій території населеного пункту;
  • передбачено будівництво каналізаційних очисних споруд із санітарно-захисною зоною 150м;
  • резервування комунікаційних коридорів для прокладання магістральних селищних комунікацій;
  • реконструкція зовнішнього освітлення вулиць із застосуванням енергозберігаючих ліхтарів.

Відповідно до державних і регіональних інтересів на території села Тернівка передбачено:

  • промислові пункти по переробці місцевої сільськогосподарської сировини;
  • автостоянки для відстою вантажного транспорту;
  • розчистка меліоративних каналів та балки;
  • відвід поверхневих вод з території села;
  • виконати розділ генерального плану «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту».

Першочергові заходи, етап реалізації 7 років:

  • вирішення питання стосовно СЗЗ кладовища;
  • розроблення проекту землеустрою стосовно прибережної захисної смуги;
  • реконструкція доріг.

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *